Back in business

Jadå då var man tillbaka i roma jäkligt sköntt faktist:D

en skön dag i dag vakna då vid 12 kanske sätte på en film o lite ostbågar (Y) sen vart de hemam spa med en ordentligt bad i cirkus en timma där jag körde en redig balsam omgång typ 1dl balsam och sen 1dl hårinpacknig och en annsiktsmask från jordanien som far har införskaffat sen så avsuta jag allt me att ta lite utav min plastmors annsiktskrämar jääävligt gött ska ni veta! :D

Båtresan: va ska man säga ärligt talat så tycker jag om den, helt underbar man har tid att sova och de e juh aldrig fel har man läxor så e de bara att köra och så brukar dom faktist visa riktigt bra filmer men idag så var de lite extra kul först träffar jag arvd s vid centralen så yra vi lite han ha vart i London kul kul, och så när jag ska sätta mig så blire en trevlig överrasknig där siter jakob bubben lindmal så vi satt där o lira pokemon blå JÄVLIGT BRA SPEL! o vem fanken tror ni inte att jag träffar sen min bästaste bästis Agnes kommer där me pojk o mat så då vart de fest ska ni veta! jajaj nu e jag hemma hos min tjocka vovve o hare gött ska ni veta :D

//Mr.P


Kommentarer
Postat av: sarah

ååh haha va söt!

2010-03-07 @ 11:53:00
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0