Blogg?

aa idag har jag gått runt i skolan o träffat en massa kompisar kul kul och så när jag kom hem så försökte jag fånga solen men han försvan :(

naj inte faan bryr ni er? eller? :S  jag skulle fanken inte göra det inte bryr jag mig om någon annans liv lixom, förstår inte varför man läser dom dära "stora bloggarna" som kissie och gaybloggen om man inte ens känner människan den ända anlednigen man läser dom e för att kissie har ett par nya härliga bröst! kan knappt bärga mig tills hon lägger ut nya mumsiga bilder!! och gaybloggen ja de e väl för att han e gay lixom. men visst är de lite okej om man läser en blogg från någon man känner och bryr sig om men annars inte! så jag tycker att ni kan ta o läsa en väldigt intresant blogg som en väldigt god vän till mig har http://ronjos.blogg.se/ där kan ni läsa om hennes äventyr i baksätet på Fååården, jag lovar er de vill ni inte missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0