En dag i stockholm

Vaknade vid 7 imorse och min första tanka var att döda! ni förstår sov hema hos mina kusiner och där e det rena rama zoot 3 äckliga jävla fåglar som inte gör något annat än att skrika eller va fanken fåglar gör 4 snuskiga hundar utav en som väntar valpar vilken dag som helst och ingen utav dom dära hundarna e rumsrena så när jag står där i min morgonrock o borstar tänderna och märker att mina fötter är blöta ballar jag ur totalt!!!




men hur som haver så vart allt mycke bättre när jag gick till tuben där jag råka överhöra ett gammalt par( ni som e väl uppfostrade vet att när man ska på en spårvagn buss what evva! om de e någon som ska gå av så släpper man förbi dom först) så då står jag där på perrongen brevid ett utlänskt par och så  kommer tåget in och dom skyndar sig på o då kommer de gammla "svenska" paret in i bilden frun säger- dom dära ska alltid tränga sig och manen kommer med den skönaste komentaren jag någonsin hört - och dom ska alltid av sist! jag kunde inte sluta garva på hela redan fanken de roligaste jag någonsin hört! ni bönder som inte kanske förstår så menade mannen att " dom dära" är givna att bo i dom sunkigaaste äckligaste förorterna HELT GALET KUL! så idag så hissar vi gammla rasistiska gubbar (Y)





Sen då da så vart de lite jobb inge roligt hände där men där efter så börja jag känna av mitt nya kändisskap jag och far gick in i video butiken för att hyra oss ett par goa rullar som vi kunde se till kvälen och så glider vi in där och bakom godisdisken gömmer sig en hund en stor rakare ska ni veta! men charmig som jag e så kommer hunden firekt till mig o trycker upp nosen i skrevet och då kommer direkt en skäggig gubbe fram o säger till vovven men som en redig bonde jag e så börjar jag yra om att jag e van om hur min tjockis där hemma gör samma sak o så bubblas de på lite och sen börjar jag leta efter filmer och hittar den nya beck filmen I stormens öga, gvetvis tar jag ner den från hyllan och håller den hårt i min famn. sen när vi går ut så säger far till mig
- vet du vem de dära var?
-eeh naj eller vah?
- patrick det var mikael persbrandt!

men jag vett i fäen men far har sällan fel så där har jag stått o yrat med en utav skådespelarna som jag har hyrt för att se senare ikväll hur galet e inte de!:O!





// Mr P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0