Galna familjetmedlemmar

Jahopp då var vi här igen som ni kanske vet så älskar jag pengar hela vår familj älskar dom vackra lapparna jag kan knappt få nog utav våran kära Gustav Vasa, KArl XI och Carl Von Linné men alla i familjen har inte samma intresse min kära faster jobbade hårt och försöjde sina 2 döttra men nu har de flygit in något huvudet på henne hon slutade sitt jobb för att ägna sig åt sitt ny funna intresse att .... föda upp HAMSTRAR! och dömma i hamster tävligar måste säga att de e starkt gjort av henne att sattsa på sin stora kärlek

bara för att bevisa ännu mera va jag menar med galen, finns då väldigt mycke men tex för 2 år sen under julen kom hon o hälsa på oss i sthlm där hon jag min kusin totte som var då 9år och faster själv gick ut med hundarna och så börja hon bubbla om skolan vad totte tyckte om att göra i skolan givetvis säger han rast men hon vill ha ett bättre svar et ämne som han tycker om då väljer han som alla andra små pojkar träslöjd o gympa, jag kunde se hur hennes ögon började glittra och snbbare än blixten börja hon yra med min 9åriga kusin vilka hantverks gymnasium han ska gå de finns en hel mängt fick jag reda på då han kunde komma o bo hos dom för där fans de ett väldigt bra o bla bla bla o efter en månad ungifär får lilla totte ett brev från faster o va fanken tror ni fanns där? jo en jäääävla massa broschyrer om alla olika hantverks gymnasium! sicke my dicke säger jag bara

by the way ska försöka hitta hennes sida så kan ni få se dom äckliga små djuren

// Herr Patrick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0