Snuskigheter e min grej!

En go dag i skolan de börajde på lunchen när vi yrade om Arvids härlighet och då kom så klart en av våra galna kompisar och trodde inte sina öron kunde arvid ha större än han? så hur skall grabben bevisa de jo sakta o säkert börjar han knäppa upp byxorna och visar upp sitt sanna jag i matsalen! tyvär så måste jag säga att jag höl mina ögon stängda precis som när man var liten och skulle sova men var heeelt säker på att de var något i garderoben!

Vad hände mera då?
jo efter gympan så satt jag där i lugn o ro och gjorde mig redo för duschen o va faken kommer flygande mot mig! jo en stor bamsing! så dä jävlar flög kallingarna av och fajten var igång! efter några serie slag så gav vi båda upp och visade upp alla våra dicktrix som vi kunde de var the woman, bulldog, hotdog, the weddingring,rosen, the brain som visades en väldigt fin tävling tyvär så vart de oavgjort:(


Kommentarer
Postat av: The one and Only

hahahahaha så jävla najs asså (Y)

2010-03-10 @ 18:36:54
Postat av: Anonym

sjuka jävla jävel du är ronja! haha, sök hjälp

2010-03-10 @ 21:44:48
Postat av: Herr patrick

amen din dumma jävel förhoppningsvis så e de inte ronja som har en snopp!!

2010-03-11 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0