Topp 10

som sagt så ska då jag o Ronja blogga om vardagslivet för 2 ungdomar på en underbar ö.
så känner att jag måste ge er en topp 10 utav saker som jag verkligen älskar

1. SOLNIG! kan aldrig bli fel ligga där i ruinen me sina nära o kära dela på en flarre nolla och en vattenmelon med jill johnsson i bakrunden

2. Flickor, de finns inge vackrare och så e de bara

3. Kycklingröra, hur galet gott är inte de lixom!!?

4. PLEAB cup en heeelt galen tunering på rullskor

5. ostbågar behöver jag säga mer?

6. Tv program som Paradis, tool academy , tila tequila

7. När arvid frågar om han kan skjusa hem mig till roma

8. Hängmattan inge skönare att ta sin siesta där

9. Förfest hemma hos järpen helt sjukt

10. Shopping kan aldrig bli fel lixom

//Mr.P


Kommentarer
Postat av: Anonym

järpen 2 gånger

2010-03-06 @ 17:02:36
Postat av: Anonym

förfekke hos järpen!!!

2010-03-07 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0